Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛ.ΔΟΜ.ΕΡΓΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 2/5/2011.ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ.

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Χριστός Ανέστη!


Εύχομαι η Ανάσταση 
καρδιές να μαλακώσει το αύριο καλύτερο μπορεί να ξημερώσει


Καλή Ανάσταση!
Χρόνια πολλά σε όλους



Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

 Όταν δεν πηγαίνω να ψηφίσω, γυρίζω την πλάτη στο κατάντημα και στη βρωμιά του πολιτικού κατεστημένου των κομματικών παρατάξεων.
 
Είναι η πρώτη δικαιολογία που μπορεί να επικαλεστεί κάποιος για να επιχειρηματολογήσει υπέρ της δικής του αδιαφορίας. Κατακρίνει το σύστημα, τις σάπιες δομές του, το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου και συνδικαλισμού στα πανεπιστήμια που οδηγεί τους φοιτητές στην άρνηση και την αποχή. Αλήθεια, πόσο καθίσαμε να σκεφτούμε ότι με τη στάση αυτή όχι μόνο δεν βάλλουμε εναντίον του συστήματος, αλλά αντιθέτως το υποστηρίζουμε και το τροφοδοτούμε ακόμη περισσότερο καθώς αφήνουμε ελεύθερο το πεδίο στους τυφλούς υποστηρικτές, στη μειοψηφία, να αποφασίζει.

 Και να πάω να ψηφίσω, δεν ξέρω τι θα ψηφίσω αφού όλοι είναι το ίδιο χάλια, δεν με εκφράζει κανείς.
 
Άλλη μια δικαιολογία που επικαλούνται οι φοιτητές όταν δεν ψηφίζουν. Είναι συνέχεια της πρώτου μύθου, με τη διαφορά ότι βάζει την καλή θέληση του φοιτητή να ψηφίσει, αλλά με απογοήτευση διαπιστώνει ότι δεν τον εκφράζει κανείς και δεν ψηφίζει κανέναν. Η απάντηση είναι απλή: Μίλησες με τους εκατοντάδες υποψήφιους; Απαίτησες να μάθεις το πρόγραμμα και τις θέσεις τους, τις προτάσεις και τα οράματά τους; Αν λοιπόν τα δικά σου οράματα είναι διαφορετικά, γιατί δεν κατεβαίνεις και εσύ στις εκλογές μακριά από πολιτικά μαντριά, είτε μέσω μιας ανεξάρτητης παράταξης είτε ως ανεξάρτητος υποψήφιος σε πολιτική παράταξη; 

Ό,τι και να ψηφίσω όλο οι ίδιοι βγαίνουν και δεν αλλάζει τίποτα. Άρα δεν πάω να ψηφίσω.
  
Αυτό κι αν είναι κακή δικαιολογία. Η εκλογική δύναμη είναι συγκεκριμένη. Έχουμε σκεφτεί πόση διαφορά θα είχαν τα αποτελέσματα, αν οι φοιτητές ήταν περισσότερο συνειδητοποιημένοι, πολιτικά ώριμοι και μορφωμένοι, μα πάνω απ’ όλα ενεργοί; Και δεν εννοώ αλλαγή στη βάση των παρατάξεων. Η αλλαγή θα επέλθει, στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των υποψηφίων και των κριτηρίων επιλογής του υποψηφίου που θα ψηφίσουμε. 

Δεν με νοιάζει ποιος θα βγει, το ίδιο μου κάνει. Κοιτάω τη δουλειά μου και δεν ασχολούμαι με τα πολιτικά γιατί είναι βρώμικα.
  
Δυστυχώς είναι ο βασικός λόγος που δεν πάει κάποιος φοιτητής να ψηφίσει . Παρουσιάζει την πολιτική ασθένεια των ημερών μας. Παρουσιάζει το ατομικό και ίδιον συμφέρον, ως το υπέρτατο αγαθό, με τον φοιτητή να δικαιολογείται λέγοντας: Να κάνω τη δουλειά μου, να τελειώσω, και να μην ασχοληθώ ποτέ με σας.
Βλέπουμε όμως πόσο αδιέξοδη είναι αυτή η πράξη και σκέψη στην καθημερινότητά μας. Με τον καθένα να κοιτά το Εγώ του,αδιαφορώντας για το γενικό καλό και σύνολο. Όλα καλώς ή κακώς μας επηρεάζουν. Και όταν αποφεύγεις μια μάχη, στο τέλος σίγουρα θα τη δώσεις για κάποιο προσωπικό θέμα που σε αφορά και σε επηρεάζει στη ζωή σου αλλά θα είναι αργά και το αποτέλεσμα θα έχει κριθεί. Πόσες φορές δεν είδαμε οι φοιτητές μετά από μακροχρόνιες καταλήψεις να πηγαίνουν μαζικά να ψηφίσουν, όχι την καλύτερη παράταξη, αλλά αυτή που τους εκφράζει το συμφέρον, στη προκειμένη περίπτωση την παράταξη που είναι κατά της κατάληψης. Γιατί μπροστά στο ατομικό συμφέρον είναι ικανός να πατήσει επί πτωμάτων, να γίνει ηθικός αυτουργός μιας ανείπωτης παρακμής στα ελληνικά πανεπιστήμια και να συνεχίζει να παραμένει βουβός, κοιτάζοντας τον εαυτό του
Και τι θα γίνει; Θα βγάλω εγώ το φίδι απ’ την τρύπα; Το θέμα δεν είναι ποιος θα το κάνει, αλλά το ποιος θα το προσπαθήσει. Και σ’ αυτή την προσπάθεια είμαστε υποχρεωμένοι να σταθούμε όλοι αλληλέγγυοι, ο καθένας απ’ το δικό του μετερίζι, προκειμένου να κάνουμε ένα βήμα μπροστά σαν οικογένεια, σαν πανεπιστημιακή κοινότητα, σαν κοινωνία.

Παρακαλώ να σχολιάσεται το θέμα είναι σημαντικό να εκφράζει ο φοιτητής την άποψη του οποια και αν είναι αυτή
 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ

http://www.teicrete.gr/domikoi/ejetaioun.xls
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ


Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Ποιος κατέχει το επαγγελματικό δικαίωμα σύνταξης Τοπογραφικών Διαγραμμάτων;

Ποιος κατέχει το επαγγελματικό δικαίωμα σύνταξης Τοπογραφικών Διαγραμμάτων;


Η υπογραφή τοπογραφικών σχεδίων προϋποθέτει ότι ο υπογράφων έχει τις νόμιμες 
προϋποθέσεις για εκπόνηση τοπογραφικών μελετών. Τις προϋποθέσεις αυτές, 
σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία έχουν :

1.      Οι Αγρονόμοι Τοπογράφοι Μηχανικοί και οι Πολιτικοί Μηχανικοί, 
σύμφωνα με το Ν. 4663/30.
2.      Οι Πολιτικοί Πολ.Δομ.Εργων, υπό τους περιορισμούς που ορίζει 
το Β.Δ. 769/1972.
3.      Οι πτυχιούχοι Τοπογραφίας των ΤΕΙ, υπό τους περιορισμούς που ορίζει 
το Β.Δ. 769/1972.
4.      Οι Αρχιτέκτονες Μηχανικοί, οι οποίοι έχουν δικαίωμα να συντάσσουν το 
απαιτούμενο τοπογραφικό διάγραμμα για τη σύνταξη συμβολαίου 
μεταβιβάσεως οικοπέδου ή αγροτεμαχίου (Γνωμοδότηση αρ. 1/12.1.1979 
Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών).

Οι εργοδηγοί δεν υπάγονται σε κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις και κατά συνέπεια 
δεν έχουν δικαίωμα εκπόνησης τοπογραφικών μελετών και κατ’ ακολουθία υπογραφής
Τοπογραφικών Σχεδίων.
 

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΤΙΡΙΩΝ Ι

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΤΙΡΙΩΝ Ι

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ

ΓΙΑ  ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ (ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΣΤΗΡΙΟ)  ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΚΤΥΠΩΜΕΝΑ ΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ 20701-2/2010 ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΤΙΡΙΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.

ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΩΝΤΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ  ΠΟΛ.ΔΟΜ.ΕΡΓΩΝ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΕΛΕΜΗ

ΕΝΗΜΕΡΟΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛ.ΔΟΜ.ΕΓΩΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ 11/05/2011 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΔΑΦΟΜΗΝΑΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΕΛΕΜΗ.ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΗΜΕΤΟΧΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 13/04/2011 ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 10ΕΥΡΩ,ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΘΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΑΘΗΜΤΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΕΕ

ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ,ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ.Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ.ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΤΑ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΧΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.ΓΙΑ ΟΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Daniel Cohn-Bendit (ελληνικοί υπότιτλοι) sur l'aide financière à la Grèce ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΟΣΤΟΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΩΝΤΑΙ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ  ΠΟΛ.ΔΟΜ.ΕΡΓΩΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΑΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/04/2011 ΣΤΙΣ 11:00 ΜΕ 13:00 ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΥΘΟΥΣΑ (Β3)

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1η ΠΡΟΟΔΟΣ-ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ


ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
1η ΠΡΟΟΔΟΣ-ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ

Την Παρασκευή 8/4 θα διεξαχθεί η πρώτη πρόοδος για το μάθημα Υδραυλική εργαστήριο για όλους τους σπουδαστές νέους και παλαιούς (κατοχυρωμένους ή όχι) στην ενότητα Υδροστατική στο εργαστήριο της Υδραυλικής. Από τις 8.30-10.00 θα εξεταστούν οι νέοι σπουδαστές του αντίστοιχου τμήματος, από 10.15-11.45 οι παλαιοί σπουδαστές και από 12.00-13.30 οι νέοι σπουδαστές του αντίστοιχου τμήματος. Η εξέταση θα γίνει με κλειστές σηυμειώσεις. Μάθημα θεωρίας δεν θα πραγματοποιηθεί.